Just, miks nad ei taha? Ei usu, et ei oska.
Täna kogesin seda lühikese vaheajaga kahes firmas ja kahjuks on seda varemgi tunda saadud.
Esimene möhh, oli Järve keskuses.
Sisenesime kursakaaslasega 0-korruse valgustite kauplusesse “Halogeen”, et uurida veidi Rootsi kaubamärgi Lampgustaf uute valgustite kohta, sest nemad on juhtumisi meil edasimüüjad. Avaldasime viisakalt oma soovi ja lootsime saada asjatundlikku infot. Müüja sahmis natukene jalgade lohisedes mööda kauplust, nentis, et kataloogis selliseid valgusteid ei ole, nagu väikesel reklaamkaardil ja tema ei tea midagi. Avaldasin arvamust, et ehk ta küsiks siis oma kontorist, kus inimesed võib-olla teadlikumad. Osa nendest uutest valgustitest rippusid ju ometi isegi poes üleval. Selle asemel proua võttis erakõne ja jätkuvalt jalgu lohistades saalis kõvasti juttu ajades poe ühest otsast teise. Pidime kuulama kõik külauudised ära ja kellel oli laps mis parameetritega sündinud jne. Lõpuks tegin juba kurja nägu, kuigi olen üldiselt rahumeelne klient. No kaua võib-meie ootame ja temal pole aega teha tööd.
Kui ta siis lõpetas, palusin tal ikkagi helistada kontorisse ja küsida nende uute lampide hinnakirja, mida ta väitis poes ei olevat. Ajapikku leidsime isegi lisakataloogi, kus lambid sees. Ja peale helistamist selgus, et hinnakirjad siiski poes täitsa olemas. Sahmis tädi veidike sahtlites ja ennäe imet-leidiski üles. Vaatas siis seda nii ja naapidi ja teatas, et meid huvitavate valgustite hindu ikkagi pole. Ok, vaatasin siis korra seda artiklite joru tagurpidi ise ja näitasin müüjale näpuga kõik meid huvitavad koodid ja hinnad. Miks pean seda õpetama mina, kuidas hinnakirjast kaupu leida? Oh, aga vähemalt saime hinnad teada. Väikesi katalooge meile küll ei jagunud ja tädi soovitas vaadata netist. Jajah, just, kui ma lähen kliendiga objektile, siis ütlengi talle, et mine vaata seda netist, mida ma siia sul panna soovitaks :D
Edasi suundusime Sõpruse puiesteele Siili pubisse, kus ootas meid järjekordne möhhh.
Tellisime kaks kokteilasalatit, kaks kohupiimakooki ja kaks latte-kohvi ning läksime välja terrassile istuma. Sinna oli muidugi lahe minna-niikui ukse avasime, sattusime mustade haisvate prügikottide otsa, millest tuli üle hüpata :D
Ok, istusime pool tundi-ei midagi. No kaua siis seda salatit pokaali pannakse? Läks sõbranna ja küsis. Tehti suured silmad, et ah, või salatid? Jajah, tahaks tõesti salatit. Nii 15 minuti pärast lõpuks saimegi. Salatid juba söödud-kohvi ei kusagil :S Läks sõbranna jälle tuuri sisse, et kus meie kohvi ja koogid? 15 minuti pärast toodigi koogid,aga mitte kohvi :( Ootasime, ootasime ja siis läksin mina järgmisele katsele, et kus ikkagi meie kohvi? Veerand tunni pärast saimegi, ossa imet.
ja seal ei olnud rahvast murdu, aru ma ei saa.
Tundub, et nagu oleks üks kiu-kiu, aga tegelikult pole see normaalne, mis toimub.
Õnneks oli täna ka mõni positiivne kogemus.
Sealsamas Järve keskuses sain lõpuks kauplusesse, mida pandi oi-oi kui kaua üles. Täna sain sinna sisse. Uus sisustustekstiili, valgustite, tapeetide ja muu stafi kauplus vahetult enne Aatriumi sisenemist. Ei leidnud keskuse kodukalt kahjuks nened kontakte. Operatiivsus puudub.
Koht on eksklusiivne ja kallis, aga seal on üht-teist vägagi huvitavat.
Näiteks leidsin, et sealt saab nüüd osta ja tellida “Romo” kangaid. Olen neid ammu imetlenud, aga Eestist polnud siiani neid võimalik osta. Tegelikult oli huvitavat seal väga palju, aga ajapuuduses ei olnud mul aega põhjalikumalt süveneda. Jääb teiseks korraks.
Üks kaubamärk, mida saab osta näiteks üle lahe Stockmanni kaubamajas ja ma väga loodan, et peagi ka meil, on Fischbacher, millest mulle eriti meeldib just see Garden Party kollektsioon.
Ehh, ja kui juba eksklusiiviks läks, siis ei saa mainimata jätta ka kauneid sisustustekstiile JAB-ilt ja Sahco ning Ulf Moritz-i kollektsioonide kauneid tekstiile.
A.G. Pehrson-il on ka toredaid tekstiile.
Ehh, oleks teadnud, oleks hoiatanud. Siili pubi ongi sihuke… YLIaeglane ja muidu uimane koht teeninduse koha pealt. Ingliskeelne tuttav nimetab seda Silly Pub’iks. 6ige kah.
:D Tänan hoiatamast, kasvõi tagantjärgigi. Vähemalt enam ei lähe katsetama. Läksime tegelikult sinna ühel kaalutlusel- ilm oli väga hea ja oli silma jäänud sealne mõnus väliterrass. Aga jah, enam ei kipu.
Igati kahetsusväärne lugu, vabandan edasimüüja nimel ning siiralt usun, et peale loetut, selliseid olukordi enam ei tule. Mis puutub info saamisesse LampGustafi valgustite asjus, siis kõik küsimused on teretulnud minu meilile.
inimesed ei tee oma tööd hästi, sest see töö ei meeldi neile – nii lihtne see ongi. kui töö ei ole see, mida tahetakse teha, huvi ei paku, siis ongi teised rahulolematud. ühele inimesele ei sobi kõik ülesanded, igas inimeses on eeldused mingisuguse töö jaoks – teate ju küll, unistused ja nodi. kahjuks aga paljud veedavad enamus on ärkveloleku aja tehes midagi sobimatut, sest ei teatagi, mida tegelikult teha tahetakse. lihtne! :)