Vilnius

Vaatasin täna, et pole ammu siia sattunud.
Ei noh satuks küll, kui oleks seda va ajanatukest.
Aga ei ole. Üks asi ajab teist taga ja nii ongi, et satun harva kirjutama.
Karta on, et mida suve poole, seda harvem. Ilus aeg tähendab seda, et kui olen tööst vaba, oleme rõõmsalt kusagil looduses või midagi muud põnevat tegemas.
Igatahes mitte ninapidi arvutis.
Kuid, mis siis vahepeal toimunud on…
Kui tööasju mitte arvestada, siis pisut olen saanud Eestist välja.
Nojah, tegelikult oli ju ka see tööalane sõit, aga ikkagi, pisut meelelahutuslik.
Igal aastal aprillis toimub meil MK raames Karjäärikonverents konsultantidele. Siiani on see olnud mõnes toredas Poola linnas, aga sel korral….ohhooo, olime hoopis Vilniuses.
Nimelt, Vilniuses avati MK filiaal. Maailmas on nüüd filiaale juba pea 40. Ja päris vägev, et üks neist lausa Baltikumis. Eesti ja Läti jäid rõõmsalt Poola filiaali alluvusse. Kui meie ka kasvame suuremaks, ehk on siis ka lootust…..
Vilniuses polnud ma varem käinud ja paljud teised ka meie seltskonnast. Nii polnudki probleem saada kokku suur bussitäis MK rahvast.
Sõitsime välja 14 aprilli varahommikul ja pisut peale 3 päeval olimegi juba meie hotelli ees.
Kiire majutamine ja läksime kõik linnaekskursioonile. Kolme tunnine ekskursioon oli Vilniuse ilusas ja suures vanalinnas. Tõttöelda avastasin, et kuulata giidi ja samal ajal pildistada ei tule mul kuidagi välja. Ma teen parema meelega kas ühte või teist. Valisin pildistamise :)

Vilnius

Meie suur seltskond :)

Õhtu oli igal inimesel vastavalt oma soovile :)
Kes väisas kaubandust, kes tutvus veel linnaga, kes läks puhkama, kes kohalikku kööki nautima.
Mina läksin koos ühe kena näitsikuga ka toitu nautlema. No ei ole ma poodleja, mis teha. Seda on muidugi hea tõdeda, et igal pool saab odavamalt süüa, kui koduses Eestis :D

Õhtul oli hotellis tõeline puhkus. Pidin taaskord tõdema, et mul on meeskonnas väga vahvad naised. Ei hakka nendega igav ega jäta nad hätta :)
Minu pool kuud valutav selg sai tõelise spa – lõõgastuse :)
Kõigepealt kupatati mind vanni soojenema ja peale seda premeeriti mõnusa lõõgastava massaažiga. Ooo, milline rõõm :) Selg sai ikka kohe palju parem.

Järgmisel hommikul oli varajane äratus ja sõitsime kõik koos konverentsikeskusesse.
Konverentsil oli nagu ikka tore. Palju tunnustamisi, mõnusaid kohtumisi kolleegidega teistest riikidest, häid koolitusi. Kohal oli filiaali avamise puhul isegi MK Euroopa president Tara Eustace.

Heade emotsioonidega, puhanuna ja tarkust täis sõitsime samal õhtul rõõmsalt koju.
Kuigi alguses oli tunne, et bussis peaks kohe magama heitma, juhtus nii, et enne jõudsime siiski koju, kui magama sai jääda :D
1,5 tunni pärast oli meil juba ju poe – söögipeatus, siis Leedu – Läti piiril traditsiooniline ilutulestik, kuhjaga naeruteraapiat…..ja juba olimegi Raplas :D
Tänud kõikidele osalejatele toreda reisi eest :)

This entry was posted in MINA ise, minu PERE ja muud LOOMAD.. Bookmark the permalink.